Jewelmist

Köpte en fin liten Andalusier igår! :D
Han är mörkbrun & heter Jewelmist! Världens snällaste kille. Han är nyss färdigutbildad & jag ska träna honom i framförallt hoppning, sen. Han är verkligen jättefin & hoppar bra. :) Har hoppat nåt hinder med honom. Han är 5 år & jag VET att han kommer bli en BRA hopphäst. Han har tekniken & framförallt  HJÄRTAT till att hoppa. Min skatt. Han är 174 cm hög, valpig & pigg. Han har kort man, vilket är SÅÅÅÅHÄÄÄR snyggt på honom. Åååh, dröm ju! En biffig kille. ♥
 
 
Hahaha, precis efter en galoppfattning. ^^ Han drar iväg som 17, så man har ingen chans att sitta ner. Han bara RYCKER fram huvudet, hahaha. Sen tar han världens största steg också. ;)
 
ASSÅ ÄR HAN INTE SNYGG!?
Juste, ni kanske har märkt att jag färgat håret igen. ÄLSKAR den färgen. Hade en annan frisyr med den färgen tidigare, hade den i minst ett halvår, sen bytte jag till svart hår.
Men nu har jag en annan frisyr i den färgen! :D
 

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback