Dagens ridpass - Bloody, Frossan, Cinta & Thonna

Hann med att rida 4 hästar idag! Små pass eftersom att hästarna står så mycket.. Men jag har inte speciellt stor lust att spela & blogga. Jag gör det ibland. Oftast på helgerna! ;)
Btw, bytt hår. Till det nya, långa, lockiga, platinablonda med ljuslila dipdye. :) Nöjd, lite svårt att vänja sig, menmen! :) ;)
 


Bloody
 
Körde galoppkontroll. Lite tempoväxlingar i galoppen. Är jättenöjd, han va sjukt fin! :)
Han var så pigg så därför gjorde jag det. :)
 
 
Lite volter i början, sen ökade jag & red fram & tillbaka på medellinjen. :)
 


Frossan
 
Joggade Frossan på banan. Lite bensträckare bara. :)
Hon va sjukt fin. Väldigt härlig häst, eller ja, ponny! ;)
 
 
Jättenöjd. Även fast det bara va för att hon stått så mycket... ;)
 


Cinta

Lät henne galoppera av sig på lite olika ställen bara. :) Inget riktigt pass liksom, men lite avsprigngning! :)
 
 
Hon va väldigt lättkontrollerad, så jag är väldigt nöjd! :)
 


Thonna
 
Joggade henne lite. Som Frossan, fast inte i arenan. :)
 
 
Hon va snäll & fin! :) Lite pigg & så, men efter jag gjort lite halvhalter lugnade hon sig & va SÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄR lydig! :D
 


Jaa, det var väl det. :)
 
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback